mgrPatrycja Zgoła

Starszy referent

Zakres działalności

1. Koordynatorka administracyjna Centrum Wydziałowego Bilingualism Matters @Poznań

  • Przygotowywanie dokumentów, zaświadczeń o uczestnictwie w wydarzeniach BM, zgód wizerunkowych i umów patronackich, umów o współpracy, pisanie podań, wniosków o finansowanie, a także nadzorowanie obiegu tych dokumentów;
  • Przygotowywanie zamówień na materiały promocyjne Centrum;
  • Konsultacje z prawnikami uniwersyteckimi;
  • Asystowanie przy organizacji wydarzeń w Centrum;
  • Dokumentowanie przebiegu załatwiania spraw;
  • Wyszukiwania możliwości finansowania działalności Centrum;
  • Prowadzenie korespondencji w sprawach Centrum w porozumieniu z członkami Zespołu Bilingualism Matters @Poznań.

2. Koordynacja procesu pozyskiwania projektów grantowych

  • Udzielanie pomocy pracownikom Wydziału Anglistyki na etapach opracowania aplikacji jak i realizacji projektów;
  • Wsparcie pracowników Wydziału w poszukiwaniu finansowania wkładu własnego;
  • Zarządzanie przepływem informacji i dokumentów, archiwizowanie dokumentów, tworzenie bazy grantów;
  • Prowadzenie i koordynowanie działań promocyjnych, edukacyjnych i konsultacyjnych dotyczących pozyskiwania projektów grantowych;
  • Współpraca z zespołem projektowym podczas realizacji projektu m.in. w zakresie przygotowanie umów i kontraktów;
  • Sukcesywne informowanie pracowników o pojawiających się możliwościach grantowych;
  • Organizacja okresowych szkoleń dla pracowników z pozyskiwania grantów;
  • Aktualizacja strony internetowej Wydziału w zakresie nowości grantowych oraz terminów składania wniosków;
  • Obsługa administracyjna projektów studenckich;

3. Obsługa administracyjna programu Erasmus — sekcja pracownicza