mgrPatrycja Zgoła

Starszy referent

Zakres obowiązków

Członkini Zespołu Planistycznego

  1. Aktualizacja danych w Planerze dotycząca obciążeń dydaktycznych
  2. Aktualizacja „słownika” w Planerze
  3. Wprowadzanie zmian dotyczących zajęć dydaktycznych na studiach stacjonarnych I i II stopnia
  4. Korekta planu zajęć na studiach stacjonarnych I i II stopnia
  5. Wprowadzanie rezerwacji sal w systemie Planer

Koordynator administracyjny Centrum Wydziałowego Bilingualism Matters @Poznań

  1. Przygotowywanie dokumentów, zaświadczeń o uczestnictwie w wydarzeniach BM, zgód wizerunkowych i umów patronackich, umów o współpracy, pisanie podań, wniosków o finansowanie, a także nadzorowanie obiegu tych dokumentów.
  2. Przygotowywanie zamówień na materiały promocyjne Centrum.
  3. Konsultacje z prawnikami uniwersyteckimi.
  4. Asystowanie przy organizacji wydarzeń w Centrum.
  5. Dokumentowanie przebiegu załatwiania spraw.
  6. Wyszukiwania możliwości finansowania działalności Centrum.
  7. Prowadzenie korespondencji w sprawach Centrum w porozumieniu z członkami Zespołu Bilingualism Matters @Poznań.
  8. Inne obowiązki zlecone przez Dyrektorkę Centrum.
  9. Zarządzanie pocztą elektroniczną Centrum.

Współpraca z Koordynatorką ds. Kontaktów z Absolwentami

  1. Współpraca w zakresie aspektów prawnych związanych z - między innymi - UBDA, RODO oraz tworzeniem Stowarzyszenia Absolwentów IFA/WA.
  2. Inne obowiązki zlecone przez Koordynatorkę ds. Kontaktów z Absolwentami.

Współpraca z Biurem Obsługi Studenta Wydziału Anglistyki

  1. Prowadzenie Archiwum Wydziału Anglistyki
  2. Wsparcie Biura Obsługi Studenta w sprawach powiązanych z Biurem Obsługi Wydziału